Grattis min älskade underbara unge på 4års dagen!


Åh jag börjar nästan gråta nu!  Gud vad liten han var!
Absolut första bilden på min lilla Antonio bara några timmar gammal <3

Idag är 4 år sen du föddes och det var varit 4 helt underbara år!
Tiden flyger iväg så snabbt att man nästan inte hinner med och nu ska du snart bli storebror för andra gången och dina små syskon har sån otrolig tur att ha dig som storebror.

Vet inte hur vi lyckades haha men jag är otrolig stolt över att du blivit så kärleksfull och omtänksam.
Åh älskade lilla barn du är så fin!

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

grattis Antonio =)

2012-04-19 | 08:11:39
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback