Lite tråkigt men nödvändigt

Igår blev jag klar med kursen Lindrade vård, första där jag inte hade chanen att få vg hmm
nu på torsdag börjar en ny kurs som tydligen är en dag i veckan vilket jag verkligen inte vill då jag hatar när vuxna inte kan uppföra sig som vuxna och måste hålla på som man gick på gymnasiet, sjukt jobbigt med intriger och skit snack.
Dessutom blir det svårt om jag ska till skolan på mina dagar alltså när jag har barnen så vi får se hur det kan lösas.

Det är väldigt fint väder idag och känns lite sådär att barnen bara har sina vinter skor ;) så jag hoppas det är kallt men soligt resten av dagen.
Veckans uppdrag är att köpa nya skor till dom i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback