Påskhelgen är slut

Helgen har varit som vilken vanlig helg som helst, barnens pappa har varit här sen i fredags vilket uppskattats mycket av barnen :)
Imorgon är det vardag igen och barnen ska till dagis och jag måste till Bonti för att se om jag kan reklamera handtaget på våran Donkey vagn, hoppas verkligen det går.
Nu måste jag dessutom börjaplanera lillemans kalas fortfarande helt sjukt att han fyller 4 år nästa vecka, jag har varit mamma i snart 4 år svårt att förstå att tiden går så snabbt.

Antonio har dessutom varit grymt duktig i kväll då både han och Bel somnade i sina egna sängar!
Han har alltdå från dag 1 sovit i min säng så det tyckte jag var grymt av honom :) Bel fick som vana att somna i egen säng sen hon låg på NEO när hon var bebis.

Inget med texten att göra men här är min fjärde lilla bebis ;) som för den delen nyligen fyllde 8år!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback