Små överraskning kan göra en så glad

Igår fick jag hem ett avi från posten eftersom jag inte betällt något blev jag lite fundersam, hämtade ut paketet idag och fattade verkligen inte vad det kunde vara.
Kom hem och öppnade paketet och blev sjukt överraskad när jag såg vad det var.


Skrev ju nyligen om att Bugaboo gör ett samarbete med Mini Rodini och nu fick jag ett pressmedelande om det tillsammans med presenterna :D
Blev löjligt glad då jag ÄLSKAR Bugaboo ;) Det är alltså en Organizer från Bugaboo och en Mini Rodini tygpåse och två paket med Mini Rodini tattoos.

Det gjorde min dag helt klart nu ska jag snart dra in till Bonti och få mitt reklamerade handtag fixat!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback