Vecka 24 <3


Själv tycker jag att jag har en jätte mage men när man ser den på bild så här kan man inte för det första tro att jag är i vecka 24 sen inte heller att det är tredje barnet haha
Men jag kan ju säga att jag blir glad om jag slipper fler bristningar, kollar ni noga kan ni se tre styckern inte kul.


 

Nu kan bebisen känna skillnaden på upp och ner
Huden blir mindre genomskinlig efterhand som pigmenten tillkommer och den ser rynkig ut, eftersom kroppen producerar hud snabbare än den producerar fettet som ska fylla ut den inifrån.

Barnet kan förmodligen känna om det vänder på huvudet eller ej. Det beror på att innerörat, som styr kroppens balans, nu är utvecklat.

Ytteröronen är mjuka, men färdigutvecklade, och hörseln fungerar.

Barnet gillar verkligen att röra sig och det finns det fortfarande plats till.

Jag

Håller på att bli sjuk hostar och är lite snuvig tröttare än vanligt är jag.
När jag ska lägga mig på kvällarna så får jag alltid ont i benen så lite stryk tar benen allt av all vikt uppgång ;)  vågar inte riktigt väga mig men över 60 tror jag klart jag ligger sist låg jag på 59,6.
Vägde 51-52 när jag blev gravid försöker röra på mig haha så mycket jag orkar vilket inte är mycket då typ 90 åringar går om mig i branta backar :P
Idag är det snö? helt otroligt inge virade roligt vänder att gå ut i men det är i alla fall en ny vecka nu <3


Kommentarer
♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥ säger:

SV: Jaa tack för tipset, har en kompis som bor i London får höra med henne

kram

2012-04-14 | 21:04:40
Bloggadress: http://treblirfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback