Vecka 26 <3



Bebisen
Nu väger bebisen ungefär 850 g och är 23 cm lång mellan huvud och stjärt. Från vecka 24 kan bebisen höra ljud, inne i livmodern kan ljudnivån bli så hög som 80 decibel. Det är lika mycket som på en livligt trafikerad gata.

Igår titta alla spännt på när liten i magen sparkade och Antonio och Isabel klappade och pratade med magen :)
V känner nog igen deras skrik för han blir alltid extra galen när dom skriker haha
Jag
Näsblod typ en gång om dagen inte kul men nu har jag börjat äta järntabletter så det kanske blir bättre?
Har blivit lite piggare men mår alltid illa på morgonen och oftast på kvällen med, en del lukter får mig att vilja spy
antar att det kommer vara som med Antonio att jag mår illa in i det sista

7 veckor är det kvar till första delmålet men hoppas liten stannar minst 11 veckor till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback