Alla är olika

Ingen graviditet är den andra lik och om det fortsätter på det här sättet är det här absolut mitt sista barn!

När jag väntade Antonio mådde jag illa in i det sista, inte så roligt då jag knapp kunde äta uder våran bröllops middag.

När jag väntade Isabel gick jag ner i vikt hade migrän och så sjukt ont i magen att jag knappt kunde röra mig och så föddes hon förtidigt.

Nu har jag gått upp 18 jävla kg och haft migrän lite foglossning och nu är händer och fötter så svullna att det gör ont och jag kan nästan inte gå på mina köttbullar till fötter, i morgon blir det mvc då det kanske kan vara havadeskapsförgiftning men det hoppas vi så klart att det inte är.

Värre och värre för varje graviditet

Får vi en till kommer jag väl ligga som en död fisk i säng ;)

Blir extra roligt nu på slutet då gubben jobbar mån-tors och man ska underhålla två barn under alla dess timmar när man inte ens kan gå  30 dagar kvar till bf men ja nu får han faktiskt gärna komma ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback