För nu är nästan allt klart

Magbild från igår alltså 36+4 jätte dålig men jag orkar verklige inte ta om en massa bilder
spegeln behövs tvättas igen fattar inte varför barn tycker det är så roligt att kladda ner den haha



Igår fick jag hem ett paket från Barnvagnsmagasinet, Ammnings och vagnfilt, Tullsa regnskydd, vagntäcke från rätt start finns på första bilden.
Kudde till Vagn och spjälsäng genomsydd exklusive från rätt start, underlakan på Ng baby och sen påslakan till vagnen från färg och form samma motiv och färg som på skötbädden :)

Tyckte att jag var klar med allt men än är det saker som fattas till bebis, minns verkligen inte att det var så här dyrt när jag väntade Antonio och Isabel och att man behövde så mycket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback