Vecka 38, 20 dagar kvar till Bf

5 veckor har gått sen jag satt här och oroade mig att liten skulle titta ut, 5 veckor senare sitter jag här och är otålig som bara den, längtar som bara den efter mitt lilla hjärta! Han får alltså mer är gärna komma nu, mitt tålamod ligger på 0 lika så orken.

Vecka 38, 37+0 innebär också att om han föds idag så räknas han inte som förtidigt född :)
såhär långt trodde jag aldrig att jag skulle gå.

Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 10 aug 2012
Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.

På morgon och förmiddagen hade jag riktigt ont igen men nu har det gått över igen!
Jätte störande men men han är väl inte riktigt redo än.
Ja som vanligt är jag trött som bara den men fötterna och händerna är inte lika svullna nu så det är jätte skönt.

20 dagar kvar till men +- 14 dagar :P vi hoppas i alla fall inte på + :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback