Vecka 39

11 dagar kvar till Bf
Den här dagen har varit otroligt lång, började med att jag lämnade barnen på dagis och liten blev super ledsen jätte jobbigt att lämna henne då men det gick över ganska snabbt som vanligt.
Dom ville inte gå hem när jag hämtade dom så dagen var bra för dom i alla fall :)

Själv åkte jag in till Mvc för att göra ett TUL alltså ett tillväxtultraljud.
Senaste tiden har kurvan planat ut och i fredags hade magen inte växt något alls så hon ville att jag skulle göra ett tul.
Var där själv, c jobbade men det gick väl bra?
Han låg på -16% gränsen går tydligen mellan 15 och 20, så ligger man under 15 vill dom att man ska på ett till tul så jag fick en tid om 2 veckor om han inte hunnit födas då.
Men det var tydligen vanligt att ligga på 16 så jag skulle inte vara orolig

Annars såg allt bra ut, hjärtat slog som det skulle och det fanns bra med vatten, man såg dock inte mycklet eftersom han är så stor nu :) flödet kollade dom också och det såg bra ut

Bild från idag 38+2





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback