23 år idag!

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra! ;)
1 år äldre och 1000 gånger smartare än året innan haha
 

Jaha vad har hänt sen förra året då?
Ja väldigt mycket om man tänker efter men det orkar jag inte så här halv 2 på natten ;)
men vi ska få en liten kotte till och det är det största och bästa som hänt under året.
Fylla 23 och vara mamma till en 4 åring och en 2,5 åring och dessutom ha en bebis i magen det trodde jag inte för 5 år sen :P
Men jag är lycklig för att jag har min lilla fina familj och tyvärr kommer dom vara upptagna under dagen men på kvällen ska vi fira :D

Säger grattis till mig själv eftersom jag är så bäst!

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

nämen, grattis :) Hoppas du får en fin dag :)

2012-06-05 | 08:45:27
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Tina säger:

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en underbar dag :)

2012-06-05 | 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback