30 juni

Imorgon är det redan juli, ett halvt år har gått och snart är det julafton ;)
Dagen har bjudit på konstigt väder så jag har inte varit ute alls men barnen har varit ute i omgångar.
Isabel sitter nu i soffan med sina HUNTER stövlar och kollat på tv haha pluttis.

Själv håller man på att sädar inte roligt men det måste göras och jag funderar på att försöka sy egna suffletter till Donkey, har haft ett jätte fint typ i typ 6 månader men jag har inte orkar få någon att sy åt mig så det är väl bara att göra själv.
Stora frågan är bara om man ska sprätta upp en suffla eller om man ska försöka rita av sufflan får nog tänka lite vill inte försöta min pirat suffla ju haha


Ha en bra dag puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback