60 dagar kvar

Känner att jag blir mer och mer trött för varje dag och idag sova jag från 10 till halv 3 men är trött nu i alla fall.
Är svårt att bara ta det lugnt då jag vill städa hela tiden men efter ångrar jag mig eftersom magen oftast inte blir så glad. Orkar inte riktigt med att blogg eftersom att det inte händer så mycket just nu men händer det något är det klart bloggen får veta det ;)

Håller på att fixa bb väskan ihop om att man får ta med sig väskan den här gången :)
Tog fram liggdelen idag också till vagnen och fixade till den.
Satte även brio sittdyna i sittdelen och den satt riktigt bra!


Kommentarer
Ida säger:

Vad är det för vagn? :-)

2012-06-11 | 22:44:11
Bloggadress: http://morsanida.blogg.se/
Shopaholic - Blivande mamma till tre! säger:

Vad fin vagnen var i den färgmixen, och snygg header :)

2012-06-12 | 15:48:57
Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback