Emmaljunga Monkey

Emmaljunga kommer med en ny syskonvagn och även en ny singelvagn.
Dubbel vagnen heter Double Monkey och singel bara Monkey
Ja brist på fantasi tycker jag och många andra när vi fick höra att den heter Monkey.


Här har vi singel och jag kan inte annat än tycka att den är otroligt ful på alla sätt och vis kolla bara på fram hjulen nej verkligen inte i min smak och som ni kanske ser så har den även en liten Apa på suffletten.



Och här har vi syskonvagnen, färgen kan jag tycka är fin faktiskt och chassit är väl helt okej dock gillar jag inte att framhjulen sitter så långt fram från chassit.
Mått och vikt finns ingen info om än men den ser otroligt stor och klumpig ut men det återstår att se, ska bli roligt att få se den i verkligeheten sen.

Kommentarer
Marie, Mamma till William & Linus ♥ säger:

Kan tycka den är lite fulfräck :P

2012-06-24 | 19:20:45
Bloggadress: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback