En tisdags kväll

Här sitter man och käkar bilar mm gott

Idag fick jag hem världens gnälligaste barn dom här 5 timmarna på dagis kör verkligen slut på dom skönt med lite sommar lov snart.
Dom är lediga i ca 3 veckor eftersom vi inte vet när bebis kommer fick dom kort sommarlov dröjer liten får dom vara lediga längre.
Personligen tycker jag det är jätte vikigt att man får "ensamtid" med sin nya lilla bebis därför kommer dom få gå några timmar om dagen på dagis.

Imorgon är det barnvagnsträff på söder men jag vet verkligen inte om jag pallar magen säger ifrån nu mer och mer :( ska till mvc på fredag så får vi se vad hon säger om det.

Nu ska jag baka åt gubben sen sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback