Tappar ni mycket hår? då måste ni testa

Sen jag väntade började amma Antonio alltså för över 4 år sedan så har jag haft problem med håret.
Tappar otroligt mycket och ja det är vanligt men inte så roligt och genom Isabels grav och ammning fortsatte det och fram tills nu har jag tappat super mycket och håret blir smutsigt på 1 dag

Ja nu har jag hittat lösningen och jag är sååå glad!
Och vad är då lösningen jo Weleda baby shampoo!
Det luktar kanske inte så gott men det hjälper verkligen.

89 för en men det är det absolut värt men frågan är nu bara vart man hittar dom?
Är på jakt men har inte hittat än, fick den första i en goodiebag

Kommentarer
Irini säger:

Beställ den från jollyroom :)

Svar: slut tyvärr :(
annatengelin.blogg.se

2012-06-29 | 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback