Till dom små som passar regniga dagar

Regniga dagar kan vara roliga dom med om man har rätt kläder.
På sina små fötter har mina kidz så klart HUNTER stövlar svarta båda två (har ett par själv också)
snyggt ska det ju vara och jag bara älskade mina så det var självklart att dom också fick.
Älskar att dom har långa skaft så man kan gå i höga vattenplöar öven utan galonisar.
Nypriset på dom här är 699kr


Regnkläder brukar vi köra på Didriksons nu har A växt ur sina gamla så nu är nya beställda.
100 kr dyrare än stövlarna och dyrare än hans tidigare didriksons men jag tror dom här blir bra eftersom han är så stor så tror jag att utan hängslen är bättre och med fickor och dragkedja.

Didriksons Cameron set black 799kr fick 25% rabatt på Babyshop :)
innan har han hadt slaskeman som varit väldigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback