Tröjan som får människor att reagera

Ibland blir man trött på en del människor men jag kunde inte mer än skratta igår när jag läste artikeln i aftonbladet.

Hur en tröja kan få någon att reagera på det här sättet förstår jag verkligen inte.
Personligen tycker jag den var sjukt söt och man kan faktiskt välja att se humorn i det istället för att ta allt på blodigt allvar.
Ville köpa tröjan men mannen sa NEJ för han tycker inte jag ska ge andra en anledning till att "döma" mig.

Varför måste man välja att tolka tröjan så negativt?
Det är en oskyldig barntröja med mimmy pigg på och att det står I love shopping vad kan vara fel med det?
Vad säger att barn inte får älska att shoppa? Sätter man på sitt barn den här tröjan betyder det då att ens barn är ens accessoar? Haha nej verkligen inte!
Kan inte det bara vara okej om en del barn verkligen älskar att "shoppa"?
Vem säger att dom får shoppar varje dag? Kan det inte bara vara okej dom gångerna man är ute på stan med sitt barn och dom verkligen upskattar det dom får och att det är okej att dom tycker att det är roligt att välja sina egna kläder?

Nej jag ser verkligen inget fel på tröjan vad tycker ni?

Kommentarer
elita säger:

Hahahaha, allvarligt ?! Hade du inte skrivit att folk reagerar på den hade jag aldrig trott det. Folk måste ju vara bra bittra om man orkar reagera på denna tröja ?! ALLA barn gillar väl att shoppa eller ? I sån ålder borde det väl inte ens vara något konstigt. Löjligt att reagera på tröjan, tycker den var gullig o rolig. Haha, herregud!

2012-06-22 | 18:22:22
Bloggadress: http://sugbha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback