Vecka 31

Välkommen vecka 31, två veckor till första delmålet

Barnet är nu cirka 40 centimeter långt från huvud till fot. Nu börjar det närma sig födelselängden. Många har redan hår på huvudet som kan ha vuxit upp till två centimeter. Bebis börjar att utveckla underhudsfett och det yttersta hudlagret är mer ljusrött än rött. Det har säkert inte riktigt vänt sig med huvudet nedåt ännu, men det är möjligt att barnet gör det redan nu (Han ligger med huvudet ner)
Vikt ca 1 800 gram.
Han är mest vaken på nätterna.

Jag väger nu 64,5kg, kan inte sova på nätterna så jag får vila allt jag kan på dagarna och när jag inte får vila på dagarna orkar jag inte med att träffa människor för jag blir så grymt lätt irriterad på allt och alla.
Var hos bm igår och från och med nu gäller kontroll varannan vecka känns skönt

Som sagt är det mesta inför litens inkomst inköpt, har aldrig tänkt på hur dyrt det kan bli :P
Men det är väl just när man väntar på dom som man måste köpa allt i en klumpsumma som det blir så dyrt!
Tur att man får saker med grym rabatt och en massa saker gratis också genom event :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback