Vecka 33! Delmål 1

Igår (lördag) gick jag in i vecka 33
Gårdagen bjöd på blandade känslor, har varit otrolig otrolig men att man nu bara gått över 1 dag känns otroligt skönt!  (För er som inte vet så föddes Isabel sammadag jag gick in i vecka 33)
Nästa delmål får bli om en vecka alltså vecka 34!


Jag
Mina höfter tar död på mig efter jag legat och sovit eller bara suttit i soffan en stund, vågen står på 65,5 helt sjukt och inte roligt för fem öre dessutom så har jag fått några fler bristningar vilket är min största mardröm.
Mitt järnvärde var 127? väldigt bra alltså och jag känner mig otroligt pigg dock låg blodtrycket på 90.
Barnens pappa retar mig för att jag går som en pinguin nu haha vilket jag gör också känner mig inte direkt smidig ;)
Mitt minne är kortare än en guldfisks utan att överdriva alltså har inge koll alls på saker :P

Bebis
Han har blivit väldigt stor känns det som han sparkar inte längre utan nu är det riktiga buffar som gör grymt ont haha jisses vad ungen gillar att sträcka på sig. Han ligger fortfarande ner men är inte fixerad än vilkat han antagligen inte blir förrens förlossningen sätter igång.

Ditt barn är ungefär 43cm från topp till tå och väger ca 2,2kg. Kroppen fortsätter att lagra underhudsfett. Fostervattenmängden ökar inte längre utan är nu densamma. Hjärnan växer snabbt och barnets huvud ökar i storlek. Dina aktiviteter påverkar barnet, när du äter, om du sitter, ligger eller går och alla ljud från yttervärlden. Försök att ha en vilostund varje dag. Köp gärna ett avslappningsband.

Syskon
Antonio är otålig han längtar verkligen och tycker inte att sommaren är här förrens lillebror kommer :)
Frågar varje dag "kommer bebis idag?"
Isabel är tyvärr inte lika glad eller jo hon är glad men hon blir faktiskt redan avundsjuk på bebis men det kanske ändras när han väl är här.

Kommentarer
l i l l t h i l d a ♥ säger:

Ha en underbar kväll! :D

Kram!

2012-06-17 | 17:20:45
Bloggadress: http://lillthilda.se
sandra linder - Mode och shopping för små säger:

vad fin mage du har Anna! :)

Svar: Tack :)
annatengelin.blogg.se

2012-06-20 | 14:37:44
Bloggadress: http://www.sandralinder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback