Vecka 35!

Sjukt!
Men jävligt skönt och bara två veckor kvar sen får liten titta ut <3
Han måste i alla fall ligga kvar en vecka till, Isabel började bli mer stabil när hon var i vecka 36 hon då började hon amma och behövde inte all övervakning.
Nu börjar Isabel också bli lite otålig så jag tror hon längtar efter lillebror lite i alla fall.
Känns att han har lite plats kvar i magen det är inte skönt när han sparkar haha

Han ligger fortfarande ner men är inte fixerad än som tur är men bm ska att jag skulle vara extra vaksam och om jag kännde att magen sjönk jätte mycket och andra tecken på att han fixerar sig så skulle jag ringa fl.

Mina fötter och ben är som små korvar alltså jag skojar inte har aldrig haft så svullna ben och fötter förr det är lite läskigt men det är väl mycket vikt som ligger där som jag hoppas försvinner snabbt efter förlossningen,
BB väskan är nästan färdig bara lite saker kvar till mig, vad det gäller vagn så håller jag på att sy min första egna sufflett som liten och Isabel ska få till sin Donkey

(Magbild kommer imorgon )

Barnet

Nu är barnet ungefär 45 centimeter långt. Du har säkert känt av att barnet hickar ibland. Det sväljer fostervatten, kissar och tränar därmed matsmältningen. Barnet har hittills varit ganska skrynkligt men nu börjar huden räta ut sig. Navelsträngen är generellt cirka 50 centimeter lång och tjock som en tumme.

Vikt 2 600 gram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback