Bästa mamma!

Jag ber inte om hjälp ofta har ärligt väldigt svårt för det då mina barn är mina barn inte andas ansvar, men ibland ja "tyvärr" så behöver man hjälp och idag var en sån dag.
Jag behövde som tur var inte be om det utan man han ju världens bästa mamma och hon erbjöd sig att hämta barnen och dessutom ha dom till kl 6 så jag kunde göra klart mina uppgifter i skolan.
Kl är nu tio över 5 och jag är klar! Så skönt hade inte planerat att göra allt i dag men nu blev det så i alla fall så skönt!

Mina två små skatter på väg till dagis idag, Isabel har sin fina Tutto Piccolo klänning med tillhörande strumpbyxor och svarta convers och jacka från Zara.
Antonio har sin röda pike tröja från Tutto Piccolo, byxor från Zara, Blåa convers och svart tröja från h&m :)


Kommentarer
Mia säger:

Det handlar också om hur mycket mor och far föräldrarna känner sig för barnbarnen, om dem gärna vill ta hand om dem och då är det väll inga problem ser jag :)

2012-05-22 | 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback