Mot bristningar

Dom två tidigare graviditeterna har jag inte smörjt in magen men jag vill verkligen inte ha mer bristningar även om jag klarat mig ganska bra innan men jag mår illa bara jag tänker på bristningar :/
Nej men allvarligt jag testade Bio oil den som sägs vara så bra på reklam men när jag var på Mammabloggalan så berättade dom att den inte alls var så bra för att den täkte igen blodkärlen eller något sånt, vet så klart inte om det är sant men men
Dom hade i alla fall den här som man kan använda i ansiktet på armar ja typ överallt, tvekade lite för att köpa den men nu använder jag den två gånger om dagen och min magen är otroligt len och den kladdar inte dom andra oljor så den här rekomenderar jag verkligen

Kommentarer
elfina säger:

den är säkert jätte skn. synd att inget verkligen hjälper. Det är hormoner som gör bristningarna, inget hjälper mot dem

2012-05-14 | 23:38:59
Bloggadress: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback