Plugg plugg mera plugg när tar det slut!?

Jisses har suttit i en timme och försökt att söka kurser dom har tydligen ändrat från Svenska A, B till 1, 2 och så finns det 1a, 1b fattade inget.
Engelska A ska jag läsa så tå antog jag att det skulle vara Engelska 1 men nej tydligen är det Engelska 5!?
Skit krångligt men nu är 4 kurser sökta från 6 augusti till slutet av december.

För att vara helt ärlig är jag sjukt trött på att plugga men kursen jag ¨håller på med nu ligger jag typ tre veckor efter vet inte om det är för att det känns som upprepning eller att jag bara är skoltrött men jag hoppas att det känns bättre nu när jag snart är färdig utbildad undersköterska tror det är en kurs kvar eller kanske bara den här? Åhh nu blev jag lite peppad haha måste genast kolla.

Pluggar två extra kurser i sommar i vård och omsorg men bara för att jag behöver alla poäng jag kan få.

Nu ännu en pause för nu blir det lunch nudlar, ha det bra puss!


Kommentarer
ENDENISE - a mama's story säger:

sv: Det är inte du, det handlar om alla anonyma som vräker ut sig saker.

2012-05-10 | 18:54:20
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback