Sös specialmödrarvården

Sen i söndags har jag haft ont och det har varit från och till och i går började magen bli stenhård och jag fick väldigt ont så idag bestämde jag att det bästa var att åka in.
Åkte själv och tur var väl det annars hade jag börjat grina hatar sjukhus och får sån ångest av att vara där.

Fick se min lilla prins gud va stor han har blivit <3 längtar så men han måste stanna minst 5 veckor!
Det såg bra ut hans hjärta slog fint och han var busig som bara den :)
Dessvärre hade jag urinvägsinfektion så jag fick antibiotika och sen fick jag Bricanyl för att stoppa värkarbetet en att ta där och 4 att ta med hem blir det inte bättre får jag åka in igen.
Så nu hoppas vi att det slutar!

Kom nyligen hem och nu ska jag vila lite så kanske det känns lite bättre.

Puss

Kommentarer
Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset säger:

Då kan du känna dej lungt för tillfället då du skulle få ligga kvar under observation minst 12h om dom var oroliga, jag var inne flera gånger med båda barnen, olika länge och fick bricanylsprutor varje gång, tabletter att ta hemma och fy tusan vad jobbigt det var.



Försök lunga ner dej, se till att få hjälp med allting, hemmet, barnen, försök stressa så lite som möjligt så borde det lugna ner sej för dej och lillebebis.

Om det inte gör det finns alltid risken att du får ligga inlagd de sista veckorna innan plutt kommer.



Kram

2012-05-29 | 12:48:30
Bloggadress: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback