Vagn tankar

Vi har ju min älskade Donkey och det är superbra förutom att den j*veln inte får plats i våran bil, bb cam fick plats så jag blev riktigt sur när inte Donkey gjorde det.
Nu letar jag efter en mindre vagn som man kan ta ståbräda på, bee+ lockar men har hört så mycket problem med hjulen så jag tvekar.
Det kommer ut en ny vagn från akta graco i sommar men vi behöver en om vi åker bil och om vi ska göra saker i sommar.
Carena easy är snygg men vet inte om den funkar med ståbräda men då kanske det är bättre att köpa en man kan ha till bebisen också eller!?
Alltså som fungerar till alla tre barnen, åh vet inte vilken jag vill ha!

Vilken vagn skulle ni valt?


Kommentarer
daniela westling säger:

hej! jag har just köpt ett bee+ jag hade cam innan och beet är underbart! ångrar inget. och det finns ju nya hjul som inte ska fastna och sedan finns det plast ringar man ska fästa på hjulet där man sätter fast framhjulet. min vagn är problemfri. och beet är så lätt att fälla och stuva in i bilen. vi bytte till beet för att den tar mindre plats i bilen än cam. lättare är den lite enklare i konstrujtionen men det stör inte oss min lillkille gillar att sitta i den han ser ut mycket bättre på något vis. skit bra vagn ångrar inte att jag bytte

kramar

2012-05-16 | 08:00:53
Sara, inte som alla andra.. säger:

Varför kan inte din son ha rosa?



Det är dom gamla bee:en som hade problem med hjulen, inte bee+

2012-05-16 | 10:02:14
Bloggadress: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback