Book of spells

Jag älskar magi och nu när det börjar bli mörkt och kallt ute vad passar bättre än ett mysigt magiskt spel?
Book of spells är från J.K. Rowlings Harry Potter och utspelar sig på Hogwords och det är ett nytt spel till playstation 3 där man använder Move när man spelar.
Det är ett familjespel så det passar nu till mysiga innedagar med hela familjen, vet att mina kids skulle älska det!
Super roligt tycker jag :) vi fick chans att testa det på We R Family eventet

Det kommer kom ut nu 14 nov och jag tycker absolut att ni som har playstation 3 ska testa det :)
Glömde kameran på eventet så har tyvärr inga bilder från själva spelat men
Klicka här för att se mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback