En dotter är som 10 sönder

Herre gud vilket humör min dotter har, mitt huvud går i tusen bitar och Antonio har stor gråtit för Isabel inte låter honom sova. Hon trotsar så in i norden mycket och att hennes trots är som att ha 10 söner kan jag lova!
Grabbarna är väldigt lugna haha men det är ju skönt att få känna på att man verkligen lever såhär på kvällen.
Sen har vi lilla Lo katten som inte gör det lättare hon sitter utanför deras dörr och SKRIKER hon är helt galen hon med och klöser på dörren och hoppar på den tills någon öppnar.

Tidigare ikväll bakade jag bröd blev lite.. bränt men var gott i alla fall :)
Super enkelt att göra och barnen brukar i vanliga fall älska det, gör fel gör om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback