För snart är det julafton!

Bambino tävlingen är avslutad och vinnarna ska kontaktas snarast :)

Ni får usräkta lite om jag upprepar saker typ 100 miljoner gånger men jag har verkligen amningshjärna och minns typ ingenting och stava ja vad är det...

Julklappar! Typ en månad kvar och EN julklapp är köpt, vill verkligen inte köpa massa onödigt som bara går sönder eller som dom tycker är roligt i typ 3 min, min hjärna går på högvarv nu ;)
Men jag fick världens ide nu, en cdspelare? heter det så haha en sån man sätter på väggen barnen tog sönder min så dom kanske (KANSKE) är försiktigare om dom får en egen i julklapp som man sätter på väggen.

Kommentarer
Emma Lannebrink säger:

Allt bra? :D

2012-11-22 | 12:26:01
Bloggadress: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback