Längtar

Ni kan nog inte fatta hur mycket jag längtar efter att gå ner 17 kg till så jag hamnar på högst 51kg.
Att köpa xs kläder iställer för M, slippa degmagen!
Kunna känna sig bekväm i hur man ser ut och det man har på sig.

Vill börja träna men vet inte hur jag ska hitta orken riktigt, att vara ensam med tre barn tar otroligt mycket på krafterna kan jag tala om :)
Bara att ta sig till dagis och lämna och sen hem igen är värre än ett tränings pass ;)
Efter det är man helt slut...

Men nej slut på ursäkter nu j**vlar ska jag träna, min kondis är på 0 kan jag tala om, jag som orkade köra Zumba i två timmar klarade knappt av 15 min nu, sjukt!

Måste bara se till att bli taggad till max!
Ett pass Zumba om dagen eller minst en timmes promenad inga ursäkter

27 oktober 2012
Magen 92
Mellan höft och mage 89
Rumpa 102
Lår 58

68kg
Slänger in en månads bild också :)

Mätte med värlend konsigaste måttband så det kanske blev lite fel siffror men ja något sånt.
Mäter igen om en månad alltså 27 Nov så får vi hoppas att det syns.

Jag har gått tre promender och kört ett pass zumba på 15 min sen Mateo föddes :P har gått lite upp och ner i vikt.

Mitt viktmål är 51kg och för er som tycker det är lite så kan ni ju tänka på att jag bara är 162 och när jag ligger på 51kg så har jag ett MBI på 19.4 vilket är nomalvikt!

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback