Pytteliten för en viktig sak

Min lilla tjej fyller 3 år om minder än en månad och den dagen hon föddes vågade jag inte ens tänka en dag fram. Tack vare sveriges sjukvård så är hon idag en vanlig 3åring och den finaste flickan i världen (tack vara mig ;) ) Jag är otroligt tacksam för all hjälp hon fick när hon låg på Neo.
17 Nov är det  internationella prematurdagen så nu passade jag på att köpa Prematurbandet super fint är det och det ska min lilla tjej få ha på sin jacka 57kr kostade det bara och är värt varje liten krona då alla pengarna går till att barnen och föräldrarna ska få den bästa vården man kan och för att föräldrar ska få bo med sina bebisar. Vilket är otroligt viktigt för alla!

Så klicka på bilden och ge ett litet bidrag lika väl som ni kanske köper rosabandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback