Im crazy! Crazy in love!

På morgonen drog jag och bebis ut på äventyr, regnade som bara den så jag tog liten i bärsjalen.
Mötte upp Atousa och hennes barn vid odeplan för att sedan dra till Bonti där det skulle bjudas på frukost.
Att gå på Bugaboo visningar är riktigt farligt säger jag bara ;) sist blev det en Donkey och nu SKA jag ha vagnen jag innan tyckte var super ful :P

Alltså den här vagne är to die for!
Min lila kille kommer bli så jävla cool i sin "första bil" ;)




Viktor och Rolf my first car! Kommer finnas att köpa i ett år i obrgränsat antal.
17tusen kostar den, så nu är frågan om man ska byta Donkey mot den här eller om man ska ha båda ;), såå cool!

Deras bild är verkligen inte rättvis den är sjukt fin i verkligheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback