Mina älskade grabbar

Haha min sötis! <3
Tänk vilken underbar tur jag har som har världens finaste grabbar :)
Helt underbara båda två och jag är så glad så ni fattar inte man bara får lust att skrika ibland för man är så lycklig.
(Självklart menar jag Isabel också)

Stora barnen är på dagis och bebis som antagligen kommer få heta Emilio sover på balkongen i vagnen, först somnade han i bilbarnstolen men jag lyckades lägga honom i vagnen med mysiga softshell åkpåsen.

Nu blir det att städa och bara ta det lungt, alla räkningarna är betalda och finns det något jag hatar är det oväntade räkningar! men men :)

 

Kommentarer
marina mamma till 2 pojkar:) säger:

så lik han är sin bror :) super fin !

Svar: Tack :)
annatengelin.blogg.se

2012-09-26 | 15:26:04
Bloggadress: http://Mariiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback