Stor dag

Idag är det en stor dag på alla sätt :P
Idag är det 6 veckor sedan bebis föddes och det betyder att jag får börja tråna lite så nu j*vlar ska det köras Zumba här hemma och alla kilon ska rasa.
Dom här 6 veckorna har inte varit roligt att se sig själv i spegeln kan jag säga, att folk säger ja men du har ju varit gravid hjälper inte heller.
Har aldrig vägt såhär mycket och vill aldrig göra det igen, innan jag belv gravid åt jag högst ett mål om dagen blev inte hungrig så lätt men nu sa min bm att det är jätte jätte viktigt så det inte skulle hända någor så hela grav har jag ätit tre gånger om dagen + mellanmål så det är inte så kontigt och nu hel ammar jag så mat måste jag ju ha då jag planerar att hel amma minst 6 mån.
Men nu blir det att träna mist 1 gång om dagen så kanske ammningen hjälper att få bort några kilo också :)

Ska på bröllop 1 december och hoppas då komma i en fin fin klänning så det är mitt mål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback