The Buppa Brand

Nu börjar det bli kyligt ute och åkpåse är inte helt fel, förra året när jag var på Bloggmingel så fick jag upp ögonen för ett märke som heter The Buppa Brad, man fick ett super erbjudande och jag slog till på en åkpåse till Isabel.
Sålde den för jag ville ha en Bugaboo åkpåse men jag ångrade mig snabbt och har sen dess letat som en galning efter just den åkpåsen.

Förra veckan fick jag tag på två stycken och jag är otroligt lycklig.
The buppa brand vinteråkpåsen är otroligt varm och mysig
det finns även en åkpåse som heler softshell som jag inte ens visst fan det är en tunnare åkpåse som också den är otroligt mysig.
Det finns många olika mönster och för min del kommer det bli fler åkpåsar därifrån då jag helt förälskat mig i vissa åkpåsar.

Har ni inte fått upp ögonen för The Buppa Brand så måste ni kolla i hemsidan klicka på namnet eller på bilden så kommer du direkt dit!

På bilden två Black star åkpåsar, två soft shell och två filtar allt från The Buppa Brand.
Tjejen Therese  som har märket är otroligt snäll och vill hjälpa till och se till att man blir nöjd med produkterna.

Kommentarer
Anonym säger:

:-))

2012-09-04 | 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback