Vad livet handlar om

Människor ser sitt liv på väldigt olika sätt och när man får barn så hamnar även dom på olika platser i människors liv, vilket för mig är väldigt konstigt.
För mig är barnen allt! dom är livet och jag lever för dom, dom är det absolut viktigaste i livet och skulle aldrig sätta någon eller något före dom.

Många tycker det är viktigt att man har en karriär innan man får barn men det anser inte jag, har man en bra karriär innan man får barn tror jag att det är väldigt jobbigt / svårt att sätta barnen i första hand.
Man är rädd för att förlora sitt jobb, man är så inne i sitt jobb och man kan känna sig stressad att gå tillbaka till jobbet.


Jag kommer aldrig ångra att jag "bara" var 18 när jag blev mamma att jag inte hade någon utbilding eller jobb vad gör det?
Om man nu ska räkna bort pengar, ni försåtr nog vad jag menar.
Man kan göra allt även med barn, fixa körkort fixat utbildning så när mammaledigheten är slut är det bara att köra, söka det jobbet jag vill ha eller vidareutbilda mig.

Jag och barnens pappa har haft möjligheten att finnas här för dom 24/7
Man ser barn som måste vara på dagis hela sommaren som inte har föräldrarna där på sommar avslutning mm och dom som måste gå från tidig morgon till sen kväll

Nej usch jag är otroligt glad att mina barn inte behöver ha det så.


Önskar att jag kunde bli rik äckligt rik så jag får vara med dom viktigaste i världen.

För det är dom på bilden som livet handlar om <3

och nu vill jag inte ha några dumma kommentarer om att man måste tänka på sig själv osv för jag tror att ni mycket väl fattar vad jag menar med min text

Kommentarer
Ida säger:

Alltså dina barn... Älskar att dem är lite "latino", om du förstår? Så himla himla söta alla tre! Och vad jag kan se har dem en väldigt klok mamma också (:

Svar: förstår vad du menar :) tack så mycket =)
annatengelin.blogg.se

2012-09-08 | 19:58:14
Bloggadress: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback