Så overkligt

Här sitter jag fyller snart 23 men har redan 3 barn!

Efter nästa sommar börjar Antonio skolan eller ja förskoleklass eller vad det heter.
Känns ibland som att det var igår jag själv var där, minns precis vad vi gjorde och alla kompisarna.
Hur mormor och morfar kom och hämtade när jag mosat i mig för mycket pepparkaksdeg :)

Herre Gud snart är det Antonios tur!
Låter kanske konstigt men det känns så overkligt att han redan är så stor!
Jag känner mig inte riktigt redo så det är tur att det är ett år kvar.

Mycket ska hinnas med och tankarna flyger runt, vart bor vi då, vilken skola sk man välja, hur ser livet ut då?

Just nu är det så mycket att tänka på, för mycket helt enkelt.
Men näst vecka ska jag och Mellis åka till Norge igen :)


Kommentarer
Tina säger:

Barnen växer alldeles för fort.

2013-05-16 | 00:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback