För snart är det som vanligt hemma

Snart kommer min stora älsklingar hem igen efter en helg med sin pappa :)

Senare idag är det Mateos tur att få träffa sin pappa och mysa lite <3

Har sökt jobb idag och nu börjar jag längta efter att få jobba, jag vet att M kommer ha det bra i alla fall och faktiskt skönt att kunna få jobba utan att han behöver vara på dagis.

Dom närmsta två veckorna ska jag ha dom två stora hemma från dagis 3 dagar i veckan och vi ska bara mysa och ha roligt :)

Just nu känns det inte som att dom får ut så mycket av dagis mer än att lära sig massa dumma grejer så bättre att ha dom hemma så länge det går.

Vad folk tycker och tänker om det kan jag inte bry mig mindre om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback