Slut på det snälla

Blir så jävla trött på skiten!

Ibland önskar man att man gjort andra val i livet...


Det krossar mig att se Mateo bli bortglömd och att någon kan strunta i honom så pass mycket!
Mateo förtjänar all lycka i världen och du bidrar INTE till den lyckan så håll dig långt bort från min son för du förtjänar inte att kalla dig själv för hans pappa! 

Den chansen blåste du redan när du var otrogen mot mig medan jag bar Mateo i magen!

Mår illa av familjen T och B håll er borta från mig och mina barn!! 
Ni har krossat mig så våga inte ens nämna mitt namn eller läsa min blogg!


Mateo är min skatt och ingen ska få kossa honom! 



Kommentarer
Tina säger:

Fin bild på din son:)

2013-09-30 | 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback