Och så var vi igång igen!

Anonym om Allt och inget:
jag tycker du håller alltid på att säga att sådana kläder du har på dina barn vardagligt är sådana som andra kallar för finkläder, men att döma av bilder du lägger upp på dina barn så vore det synd att kalla dom kläderna finkläder för det är tveksamt ifall jag ens skulle sätta på mina barn dom kläderna på dagis.


Alltså snälla snälla patetiska människor sluta vara annonyma!
Haha vem bryr sig om vad du skulle sätta på dina barn eller inte!
Jag skiter i vad du tycker om mina barns kläder som dom har på bilderna men jag kan ju säga att pyjamas och mjukis inte är fina kläder men du kanske tror att det är det är det dom alltid går runt i, sen bloggar jag ju knappst mycket eller lägger upp massa bilder men barnen kläder på heller men om du känner mig och brukar se hur dom klär sig "utanför" bloggen ja då är du välkommen att kommentera.

Men jag är uppriktigt sagt trött på idioter som bara vågar kommentera annonymt på någons blogg men det är ju inte så svårt at räkna ut vem du är!!

Kommentarer
Jenni, mamma till två säger:

Riktigt omoget att inte kunna stå för sina åsikter. Det är baksidan med internet, att det är så enkelt att vara ononym..

2011-11-08 | 11:06:36
Bloggadress: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback